Denssa

Asistentul Digital al Stomatologiei din Romania

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Conditii Generale pentru utilizarea platformei online Denssa.ro

Introducere

Confidențialitatea vizitatorilor platformei noastre este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică ce vom face cu informațiile dumneavoastră personale.

Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați platforma noastra pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați platforma noastra.

Cu toate acestea, in cazul in care este necesara folosirea cookie-urilor, ele sunt temporare, fiind șterse la încheierea fiecărei sesiuni și sunt utilizate doar pentru elemente de siguranta fără a avea conținut identificabil.

Colectarea informațiilor personale

Pot fi colectate, stocate și utilizate următoarele tipuri de informații personale:

  1. informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
  2. informații despre vizitele și utilizarea acestui website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe platforma;
  3. informații precum adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți atunci când vă înregistrați pe platforma noastra;
  4. informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe platforma noastra - de exemplu, numele dvs., datele de contact, adresa, pozele de profil, genul, data nașterii;
  5. informații precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
  6. informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe platforma noastra;
  7. informații care sunt generate în timp ce utilizați platforma noastra, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
  8. informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul platformei noastre, care pot include numele, adresa, numărul de telefon si adresa de e-mail;
  9. informațiile pe care le postați pe platforma noastra cu intenția de a le publica pe internet, care pot include numele dvs. partial și conținutul postărilor;
  10. informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail sau prin intermediul platformei noastre, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
  11. orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.

La inregistrarea pe platforma noastra va dati acordul expres si consimțământul atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică.

Utilizarea informațiilor dvs. personale

Informațiile personale transmise prin intermediul platformei noastre vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale platformei. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:

  1. administrarea platformei și a afacerii noastre;
  2. personalizarea platformei noastre pentru dvs.;
  3. autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe platforma noastra;
  4. trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul platformei noastre;
  5. furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul platformei noastre;
  6. trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
  7. trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
  8. trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
  9. trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
  10. trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
  11. furnizarea către terți a informațiilor statistice despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
  12. abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la platforma noastra;
  13. păstrarea securității platformei noastre și prevenirea fraudelor;
  14. verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea platformei noastre (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată); și
  15. alte utilizări.

Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe platforma noastra, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați. Setările de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor dvs. pe platforma noastra și pot fi modificate cu ajutorul comutatoarelor de confidențialitate de pe platforma.

Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți sau din partea oricărei alte terțe părți.

Divulgarea informațiilor personale

Putem divulga informațiile dvs. personale oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem dezvălui informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru de companii (acesta include filialele noastre, compania-mamă și toate filialele sale), după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem divulga informațiile dvs. personale:

  1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
  2. în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
  3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
  4. către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem); și
  5. oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.

Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți.

Transferuri internaționale de date

  1. Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate, prelucrate și transferate între oricare dintre țările în care funcționăm pentru a ne permite să utilizăm informațiile în conformitate cu această politică.
  2. Informațiile colectate nu vor fi transferate în alte țări in afara Spatiului Economic European indiferent daca au sau nu au instituite legi de protecție a datelor personale echivalente cu cele în vigoare în Spațiul Economic European.
  3. Informațiile personale pe care le publicați pe platforma noastra sau pe care le trimiteți spre publicare pe platforma noastra pot fi disponibile prin internet în întreaga lume. Nu putem împiedica utilizarea sau utilizarea greșită a acestor informații de către alții.
  4. Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații personale descrise în această Secțiune ("Transferuri internaționale de date").

Păstrarea informațiilor personale

  1. Această Secțiune ("Păstrarea informațiilor personale") stabilește politicile și procedurile noastre de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ajuta la asigurarea respectării obligațiilor noastre legale cu privire la păstrarea și ștergerea informațiilor personale.
  2. Informațiile personale pe care le prelucrăm cu orice scop sau scopuri nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar pentru acel scop sau scopuri.
  3. Fără a aduce atingere articolului 2 din acesta Sectiune ("Păstrarea informațiilor personale"), de obicei ștergem datele cu caracter personal care se încadrează în categoriile prezentate mai jos la data/ora stabilite mai jos:
    1. informațiile de tip personal vor fi șterse la 12 luni calendaristice de la ultima activitate pe platforma;
  4. În pofida celorlalte dispoziții din această Secțiune ("Păstrarea informațiilor personale"), vom păstra documente (inclusiv documente electronice) care conțin date cu caracter personal:
    1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
    2. dacă considerăm că documentele pot fi relevante pentru orice procedură legală în derulare sau viitoare; și
    3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);

Securitatea informațiilor dvs. personale

  1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
  2. Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
  3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul platformei noastre vor fi protejate de tehnologia de criptare.
  4. Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
  5. Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea platformei noastre; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe platforma noastra).
  6. Platforma noastra "Și-a luat angajamentul să respecte Politica privind familiile Google Play".

Modificări

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe platforma noastra. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe platforma noastra.

Drepturile dvs.

Ne puteți solicita să vă oferim orice informații personale deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații va fi supusă următorilor termeni:

  1. furnizarea de dovezi suficiente cu privire la identitatea dvs., în acest scop, de regulă acceptăm o fotocopie legalizată la notar a Cartii de identitate sau pașaportului dvs, plus o copie certificată „conform cu originalul” a unei facturi de utilități care conține adresa dvs. curentă.

Putem reține informațiile personale pe care le solicitați în măsura permisă de lege.

Ne puteți solicita în orice moment să nu prelucrăm informațiile dvs. personale în scopuri de marketing.

În practică, de obicei fie vă exprimați acordul expres prealabil cu privire la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing, fie vă vom oferi posibilitatea de a renunța la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing.

Site-uri terțe

Platforma noastra include hyperlink-uri către și detalii despre site-uri terțe. Nu deținem niciun control și nu ne facem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale terților.

Actualizarea informațiilor

Vă rugăm să ne anunțați dacă informațiile personale pe care le deținem despre dvs. trebuie să fie corectate sau actualizate.

Cookie-uri

Platforma noastra folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta. Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului. Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. Pe platforma noastra folosim doar cookie-uri de sesiune.

  1. Numele cookie-urilor pe care le folosim pe platforma noastra și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite mai jos:
    1. Folosim un singur cookie si aceste este denumit csrftoken.
  2. Majoritatea browser-elor vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri - de exemplu:
    1. în Internet Explorer (versiunea 10) puteți bloca cookie-urile utilizând suprascrierea setărilor de manipulare a cookie-urilor, disponibile printr-un clic pe „Instrumente”, „Opțiuni de Internet”, „Confidențialitate”, apoi „Avansat”;
    2. în Firefox (versiunea 24) puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric” din meniul derulant și debifând „Acceptați cookie-uri de la website-uri”; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți bloca toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Setări de conținut”, apoi selectând „Blocați site-urile să trimită orice date” la rubrica „Cookie-uri”.
  3. Puteți șterge cookie-urile deja stocate pe computer - de exemplu:
    1. În Internet Explorer (versiunea 10), trebuie să ștergeți manual fișierele cookie (puteți găsi instrucțiuni despre cum puteți face acest lucru la http://support.microsoft.com/kb/278835 );
    2. În Firefox (versiunea 24), puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric”, făcând clic pe „Afișare cookie-uri”, apoi pe „Ștergeți toate Cookie-urile“; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți șterge toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Ștergeți datele de navigare”, apoi selectați „Ștergeți cookie-urile și alte date despre website și plugin-uri” și faceți clic pe „Ștergeți datele de navigare”.
  4. Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri.

Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri. Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe platforma noastra.

LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Carpathica Authentic și Utilizatori (Persoane Fizice și/sau Persoane Juridice) se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Satu Mare.

Pentru orice nelamurire în legatura cu exercitarea drepturilor dumneavoastra referitoare la utilizarea platformei și la protectia utilizării va rugam sa ne contactați prin intermediul secțiunii Contact din platforma.